Останнє актуальне оновлення люксового позашляховика LX, від японської марки авто, відбулось у 2021 році. Кузов четвертого покоління Lexus LX отримав сучасну платформу TNGA GA-F, скинувши в порівнянні з попереднім поколінням 200 кілограмів ваги.
Нещодавно на сезону заміну шин, до нас, на сервіс WheelShop, завітали одразу два покоління Lexus LX : J200 та J300. Першочергово ми звертаємо увагу на те, що остання версія кузова має округлу форму на противагу минулого, який має більш квадратну будову. Передня оптика позашляховика отримала переосмислену, але впізнавану форму, що не скажеш про заднє освітлення, яке відповідає сьогоднішнім тенденціям і має поздовжній ліхтар уздовж кришки багажника.
Зміна торкнулась також параметрів дисків. LX J200 має PCD 5x150 та DIA 110.1, а LX J300 отримав вже зовсім нові характеристики : PCD 6x139.7 та DIA 95.1. Але не зважаючи на це, ми вже маємо ковані диски призначені на новий Lexus LX виготовлені в параметрах (R20 6x139.7 ЕТ50 8.5J h 95.1), які трохи розширять колію авто для покращення естетики позашляховика, бо заводські диски виглядають запалими на фоні великого авто.
Стосовно минулого покоління, в арсеналі ми маємо багатий вибір литих легкосплавних та кованих дисків на Lexus LX J200, які здатні вдало освіжити японський позашляховик. Актуальну інформацію ви завжди знайдете на нашому сайті.